luni, 8 ianuarie 2018

Terrier care nu mai merge

am un catel short terrier de 6-7 ani care nu se sprijinape picioarele din spate.  In  urma cu cativa ani 2-3 i-am facut un tratament cu B-uri   si -si revenise .A costat  ceva dar oricum, ma bucuram ca-l vad vesel desi mai tragea un piciorus (dreptul - spate). Azi dupa amiaza, brusc nu mai pune jos piciorusele din spate. Am un pisicut de 3 luni  care in joaca mai sare pe el dar nu cred sa-i fi cauzat ceva la coloana, deoarece catelul se da pe spate, intinde picioarele si din fata si din spate, DAR cand il ridic nu se sprijina pe cele din spate.  Citind de tratamentul dvs cu smantanutza, am indraznit sa va deranjez, cu speranta ca ma ajutati, asa cum l-ati salvat pe REX. MULTUMESC, cu respect.

Buna seara,
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti lawww.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu