luni, 22 ianuarie 2018

ciobanesc caucazian de 10 ani si cred ca are aceiasi problema care a avut-o Rex.( Nu se mai poate ridica de jos)


Buna seara,
Am un ciobanesc caucazian de 10 ani si cred ca are aceiasi problema care a avut-o Rex.( Nu se mai poate ridica de jos)
Va rog sa ma ajutati cu tratamentul naturist daca se poate .

Va multumesc


Buna ziua
Ma inatai va rog sa completati formularul de mai jos cu cateva date despre catelul dumneavoastra si alte date sa putem comunica

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
0744827881


Va transmit datele solicitate referitoare la catel:

Uzbec
Ciobanesc Caucazian
10 ani
aprox. 60 Kg
Tinut in curte
Are carnet  de sanatate cu vaccinarile la zi
Nu a fost bolnav pana acum
Nu am fost inca la medic
In ultimele trei zile se ridica greu si mergea leganat de picioarele din spate
Incepand de ieri nu s-a mai ridicat si incercand sa-l ajut vrea sa ma muste , semn ca are dureri.Paralizie partiala.
Mananca din mana.
Nu are diaree.
Raspunde la mangaieri.Se uita, intoarce capul dar e apatic.

Buna dimineata
nu mi-ati scris date despre dumeneavoastra, de unde sunteti
giurgiu


Buna dimineata,

Suntem din Bucuresti si v-am sunat aseara pe mobil dar mi-ati spus ca intrati intr-o sedinta si sa va sun peste  jumatate de ora si apoi v-am trimis e-mailul.


Buna ziua
Am inteles ca inca nu l-a vazut un medic veterinar.
Daca doriti voi incerca sa vorbesc cu cineva de la clinica din facultatea de medicina veterinara sa-l ia in evidenta.
Eu astazi va pregatesc preparatul si pe seara dupa ora 17 vi-l pot da
Ma sunati si va spun cum ajungeti
0744827881

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna seara,
Asa cum ne-am inteles, v-am trimis cele 2 filmulete cu catelul.

Cu stima,


Buna ziua
Multumesc pentru filmuletele
Preparatul naturist sa il dati in putin lapte sau smantana ca sa il manance pe tot. Apoi puteti sa ii dati mancare mai multa (cate vrea)

Sa ma tineti la curent cu orice modificare in bine sau rau care o observati

E bine ca are pofta de mancare

Cu stima
Giurgiu


Buna ziua
Ce mai face catelul . Ceva semne de revenire?

Cu stima
Giurgiu






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu