vineri, 12 ianuarie 2018

Catel cu coloana vertebrala rupa si paralizat cu picioarele din spate , vindecat cu polenoplasmin

  
POLENOPLASMIN

Produs sub licenta Deniplant 

  Catel cu coloana vertebrala rupa si paralizat cu picioarele din spate  

Bună seara.
Tocmai ce am vorbit cu dumneavoastră despre cățelușa mea din rasa amstaff. M-aș bucura foarte mult dacă as reuși sa intru în posesia medicamentului polenoplasmin.

Va rog să-mi trimiteți amănunte pe ce adresa as putea trimite banii și dacă puteți dumneavoastră să-mi trimiteți medicamentul, sau sa rog pe cineva din România. 

Va mulțumesc anticipat

Buna seara,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru la www.deniplant.rosi de acolo cautati polenoplasmin.
Sau direct lahttp://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Buna ziua 
Revin cu rugamintea daca puteti sa imi completati si mie formularul de mai jos cu cateva date despre catelul dumneavoastra

Nume 
Rasa 
Varsta 
Greutatea 
Tinut in curte sau la bloc 
Daca are fisa medicala cu vaccinuri la zi 
Istoric boli anterioare 
Diagnostic actual pus de un medic veterinar 
Cand s-a declansat boala prezenta, brusc sau treptat 
Tratamente urmate pt acesta 
Simptome actuale(paralizie completa sau partiala, mers deplasat, etc) 
Daca are puncte dureroase sau sensibile de-a lungul coloanei vertebrale. 
Daca mananca 
Daca are diaree 
Daca are febra 
Daca raspunde la stimuli, intepaturi, mangaieri 
evolutia bolii sub tratamentul naturist 
Cand a inceput tratamentul naturist 
Cate doze pe zi 
Cand a facut prima miscare a membrelor paralizate (dupa cate doze) 
Cand s-a ridicat in picioare 
Daca are jena la mers 
Cand si-a revenit complet

Va multumesc 
Cu stima 
Gheorghe Giurgiu

Bună seara.

Cățelușa se numește Lucy,rasa amstaff,are 3 luni și jumătate,8 kg, stam.la bloc, are fisa medicala cu vaccinuri la zi.

Nu are boli anterioare.

Nu știu diagnostic clar.

A avut coloana rupta, acum s-a sudat si are paralizie picioare spate.

În urma terapiei în apa și exercițiilor efectuate zilnic,piciorul stâng și-a revenit aproape complet,dar dreptul nu îl mișcă. Doctorul spune ca are nervul afectat. Răspunde la stimuli. Nu merge, se târăște, ajutându-se de piciorul stâng.  Nu are puncte dureroase. Mănâncă foarte bine, nu are diaree, nici febra. Răspunde la înțepături. 
Va atașez radiografia .
Va multumesc
 

Bună ziua.

As vrea sa va reamintesc de comanda facuta. M-aș bucura sa aflu ca a-ți reușit să-imi trimiteti preparatul


Buna ziua,
Astazi a plecat pachetul de la noi cu posta romana. Este un plic antisoc recomandat paravion.
are numarul RN 884901122RO
Poate fi urmarit pe internet mai intai la posta romana si apoi la posta din cypru.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Va mulțumesc mult
Am sa va anunț când voi lua pachetul de la posta. 
Cu respect, D… B………

--------

Bună seara. Astăzi am luat medicamentele de la posta. Am înțeles de la dumneavoastră  ca ar trebui să-i dau una pe zi. Cu capsula sau fără?  Intenționez la sfârșitul lunii sa va contactez din nou pentru încă o serie de medicamente, pentru următoarea luna.

Va multumesc

Buna seara,
Daca puteti, puneti continutul capsulei in mancarea pe care i-o dati.
Eu asa i-am dat .
Sa ma tineti la curent cu evolutia lui
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Va mulțumesc mult. Am sa va anunț imediat cum vad o schimbare. Am credința ca medicamentul de la dumneavoastră îmi va ajuta cățelușa.              

O seara buna va doresc

,,,,,,,,,........,,,,,,.......,......,,,,,,,,.....,,,,....,,,,,........,,,...,,

Bună seara.

Am primele vesti pentru dumneavoastră. Cățelușa se ridica mai des,încearcă sa meargă... de fapt chiar merge puțin.  Are stabilitate când sta în picioare,nu mai are nevoie de susținere.  În schimb la piciorul afectat nu se vede momentan nimic. Îl târăște,dar încearcă sa se sprijine pe el. Acestea sunt primele semne după o săptămână de tratament. Sunt extrem de incantata. Va mulțumesc  mult.

..................

Buna seara,
Ma bucur sa aud ca sunt semne bune. Important este ca organismul a raspuns pozitiv . De acum trebuie rabdare si perseverenta.
Si al meu catel la inceput mergea un pic dezechilibrat. Cu timpul si-a revenit si a mers normal.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

I-aș mari doza doar dacă dumneavoastră credeți ca ar fi bine. Rău nu cred ca i-ar face. Mai vorbim înainte sa încep următoarea serie de tratament. Să-i fac pauza șapte zile după terminarea primei serii ?

 Buna seara,
Puteti incerca cu doua doze pe zi.
La catelul meu i-am dat cate doua doze pana s-a ridicat in picioare.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

-------- 
Bună seara. As dori o noua serie de medicamente. Va rog să-mi spuneți dacă trebuie să-i dau aceeași doza, una pe zi. Încă nu-și folosește piciorul și ma gândeam, poate ar avea nevoie de o doza mai mare. În rest este bine, are stabilitate și speram la mai bine. Va multumesc


Buna ziua
Puteti mari doza fara nici o problema. Nu are cum sa-i faca rau. Eu asa as face.
Dupa prima doza faceti o pauza de 5 zile .
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Bună dimineața.  Asa voi face. Va mulțumesc. 

I-aș mari doza doar dacă dumneavoastră credeți ca ar fi bine. Rău nu cred ca i-ar face. Mai vorbim înainte sa încep următoarea serie de tratament. Să-i fac pauza șapte zile după terminarea primei serii ?

Buna seara,
Puteti incerca cu doua doze pe zi.
La catelul meu i-am dat cate doua doze pana s-a ridicat in picioare.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna seara
marți va pleca pachetul de la noi
Cu stima 
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua
Astazi a plecat pachetul de la noi ( plic recomandat cu nr RN881841265 RO
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Va multumesc

Bună seara. Astăzi am luat medicamentele de  la posta.  Să-i dau doua pe zi, una dimineața și una seara,sau doua dimineața?  Cum credeți ca ar fi bine ? Cățelușa acum aleargă normal, are stabilitate, doar ca atunci când merge târăște piciorul drept. Nu înțeleg de ce poate sa alerge,dar nu poate sa meargă... As vrea săptămâna viitoare sa mai comand o serie de tratament,pentru ca nu as vrea sa fac pauza foarte mare, având în vedere ca din România durează 10  zile pana le primesc.

Va mulțumesc mult

Buna seara,
Eu va propun sa ii dati una seara si una dimineata.
Ar trebui sa continuati terapia in apa , masaj , miscarea piciorului , sa faca cat mai multe exercitii pentru as aminti de ce putea inainte sa faca , eventual ma gandesc la urcat trepte sau alte exercitii care banuiesc ca un fizioterapeut ar trebui sa le stie.
Cand un vecin al meu a avut o paralizie la piciorul drept, i-am facut un dispozitiv cu o balama si cu niste sfori de care tragea cu mainile pt a misca laba piciorului.
V-am spus acest exemplu pentru a intelege ca trebuie multa miscare , pentru ca si muschii sa nu se atfofieze.

Ma gandesc sa va mai trimit si niste plante din care sa ii faceti un ceai cu lamaie si eventual indulcit cu miere.
Nu stiu daca el bea ceai.
Are un gust placut de limonada.
Daca credeti ca poate bea , sa imi spuneti ca va trimit.
Eu am dat acest ceai la unii catei in paralel cu capsulele si mi-au spus ca a mers mai bine.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Exercițiile nu i le-am întrerupt. Încerc tot ce pot sa o ajut. Va reamintesc ca eu am luat-o pe când avea doua luni, cu coloana rupta, picioarele din spate paralizate,de-abia se mișcă.  Fostul ei stăpân a ales pentru ea eutanasierea, asa ca eu am.ales sa o cresc. Am început sa caut doctori, opinii, informații... asa v-am găsit și pe dumneavoastră.  Sunt dispusa sa încerc orice cred ca o poate ajuta. Este un suflet nevinovat care vrea sa traiasca. Doctorul ei mi-a spus ca a avut ghinion, iar acum are noroc ca m-a întâlnit. Eu cred ca nimic nu este întâmplător.Terapia în apa și toate celelalte exerciții i le-am făcut eu,doar citind pe internet Dacă mai aveți sugestii, va rog să-mi spuneti. Săptămâna viitoare când va voi trimite banii pentru următoarea serie de tratament voi îndrăzni sa va reamintesc și de ceaiul respectiv. Să-mi spuneți dacă trebuie sa plătesc ceva în plus.. Va mulțumesc din suflet

Buna seara
Nu trebuie sa platiti nimic in plus
Ma bucur ca preparatele ajuta.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Bună seara. Am o veste foarte buna... cățelușa mea a început sa meargă.  Puțin nesigura încă,dar este un început.  Cu siguranță va fi bine. Acum ieșim afara cu ea fără probleme. Sunt extrem de fericita. Este un miracol, ținând cont de faptul ca a avut coloana rupta și picioarele din spate paralizate.

Medicamentele dumneavoastră fac minuni.

Va mulțumesc pentru ca existați și pentru ceea ce faceți.  Va doresc succes în continuare.  Curând vom vorbi pentru următoarea serie de medicamente. Va mulțumesc mult

Buna seara,
Ma bucur sa aud asemenea vesti.

M-am mai gandit si va sugerez daca se poate la locul unde a avut coloana rupta sa ii puneti comprese cu frunze de varza alba.
Striviti frunzele de varza cu o sticla pentru a strivi nervurile , apoi incercati sa le puneti la locul leziunii si legati cu un tifon sau un bandaj.
Varza se schimba la 4-6 ore si cu pauze de 6-8 ore.
Eu sunt convis ca va fi de ajutor.

Medicii de acolo ce spun despre aceasta realizare. Le-ati spus de polenoplasmin?

Cu stima
Gheorghe  Giurgiu


Bună seara. Mulțumesc pentru sfat.  Maine am să-i pun și comprese. Nu va imaginați ce fericita sunt când o vad ca merge prin casa și afara.  Doctorului nu i-am spus deocamdată nimic, a văzut îmbunătățiri, am vrut sa vadă toată evoluția recuperării, ca apoi să-i spun ce anume a ajutat-o.  În septembrie avem programare pentru control, iar de data asta voi intra în cabinet cu ea mergând în lesa, nu în brate ca pana acum.  Surpriza va fi de proporții.  Oricum va voi tine la curent.

Va mulțumesc mult


Astăzi doresc sa command următoarea serie de medicamente. Cățelușa a făcut progrese uimitoare.  Își folosește piciorul mult mai bine și, ce este mai important, merge... Tratamentul dumneavoastră este foarte bun

Va mulțumesc mult

Buna ziua
astazi a plecat pachetul 
Are nr RN880808348RO
V-am pus si 20 de pliculete cu ceai pe care il veti prepara astfel
In 250ml apa puneti un pliculet de ceai si 2 felii de lamaie 
Se fierbe pana raman 200ml 
Se indulceste dupa gust cu miere 
Ii dati a bea in loc de apa.

Locul unde a avut coloana rupta mai este dureros?

Sa imi spuneti ce au spus medicii de acolo.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Bună ziua.

Va mulțumesc mult pentru ceaiuri. Nu mi-ați spus pentru ce sunt bune mai exact. Nu am ajuns încă la control cu cățelușa, doctorul este în concediu, aștept sa ma sune când revine la cabinet. Am să-i spun negreșit despre medicamentele dumneavoastră și am sa va recomand cu mare căldură ori de cate ori voi avea ocazia. Cred în ce faceți și am și dovada. Cățelușa nu are dureri, de fapt nu a avut de când am luat-o. V-am spus ca avea doua luni când a ajuns la mine cu coloana rupta, iar acum are șase luni. Ea se simte foarte bine, este energica. Sper ca în curând sa meargă normal, și sa ne bucuram de ea cat mai mult timp.
Va mulțumesc

Bună seara

Am sa va trimit câteva filmulețe cu cățelușa, poate chiar astăzi. Măduva nu a fost afectata, doar nervii periferici. Când am luat-o am fost la mai multi doctori, unii chiar cu renume, care mi-au recomandat eutanasierea ei, spunând ca nu au ce să-i facă.  Îmi spuneau ca e păcat sa se chinuie și ea, și eu. As dori acum sa le arat acestor doctori cum este ea acum. Am multe radiografii. Aveți cumva site în limba engleza ? Ar fi mai ușor să-i dau doctorului sa citească mai multe.

Mii de mulțumiri 

.
Buna ziua
Astept filmuletele.

Inca nu am tradus in engleza si site-ul. cu polenoplasmin, dar daca vor, sa incerce o traducere cu google translate. Oricum daca vor fi interesati vor sti ei cum sa faca sa citeasca, desi drept sa va spun sunt foarte sceptic ca vor fi receptivi.
Eu am fost aici la somitati medicale veterinare si nu au vrut sa ma creada.
Singurii care m-au crezut au fost  persoanele direct implicate, anume cele care au avut probleme cu animalele lor.

Acum ma ocup cu organizarea unui grup de sprijin pentru persoanele cu paralizii si timpul imi este limitat.
Cand voi avea mai mult timp voi face o pagina speciala pentru catelusa dumneavoastra si va voi cere atunci radiografiile si celelalte documente medicale, filmulete si poze.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Știți ca oamenii sunt sceptici în general. Doctorii nu vor sa creadă în produsele naturiste... probabil le este teama sa recomande ceva ce nu le aparține și ce nu au studiat. Poate găsim și oameni receptivi. Va voi ajuta cu tot ce pot cu mare drag. Oricând

Va trimit pozele si filmuletele cu catelusa mea care acum merge fara nici o problema

 

 

 

 












cateva filmulete cu aceasta catelusa

film1

film2

film3

film4

film5

film6

film7

film catelusa mergand
 ============================================================================

   Alte detalii la : 0744827881,

   ID messenger: giurgiugheorghe      giurgiu@deniplant.ro     


     
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu