marți, 9 ianuarie 2018

catel paralizat


Buna seara! 
Am gasit pe strada un catel paralizat am fost i-am facut radriografii si ct, a reiestit ca are o problema la coloana. A fost operat!! Isi simte picioarele..intre degete daca il ating chiar le incordeaza..un picior este mai bine chiar reuseste sa se tina cateva secunde..celalat este putin rupt dar vad ca a inceput sa il intinda mai bine..am citit despre tratamentul dumneavoastra cu polenoplasmin si as vrea sa incerc cateva zile sa vad daca se vad ceva îmbunătățiri!  Credeți ca puteți sa imi trimineti mai putine .

Buna seara,
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti lawww.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Puteti incerca sa faceti preparatul singura.

Daca dorit sa-l cumparati de la noi, acesta costa 200 pt 30 capsule.
Se dau cate doua pana se ridica in picioare , apoi cate una pe zi

cu stima
Gheorghe Giurgiu.



Puteți sa imi trimiteti si mie 30 de capsule la adresa ...?., jud Buzau! Prin curier..plata o fac ramburs sau imi dati un cont in care sa virez suma?



Buna seara,

Ne puteti trimite banii si cand ii primim expediem pachetul cu posta romana si suportam noi taxele postale sau cu un curier rapid si suprtati dumneavoastra taxele de curier.

Adresa unde se pot trimite banii prin posta este :

GIURGIU GHEORGHE, Oficiul postal PIPERA Cp.1.(VOLUNTARI)
Jud Ilfov Cod 077191


Pentru plata prin banca:
GIURGIU GHEORGHE
Banca : Libra Internet Bank
Cont: RO52BREL090036136RO11001

     ATENTIE ! Dupa ce ati pus banii  ne trimiteti un email la deniplant@gmail.com sau un SMS la 0744827881
cu: Remediile Deniplant solicitate, Numele si adresa unde trebuie sa trimitem noi pachetul.

Alte detalii la :
0744827881,
0721960169

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu