marți, 23 ianuarie 2018

am si eu o catea pe nume Lady paralizata,

Buna ziua am si eu o catea pe nume Lady paralizata, care are aceleasi simtome ca si cainele dumneavoastra..daca va rog imi spune-ti ingredientele acelui remediu..am fost la doctori mi-au da pastile, injectii dar nimica , starea ei s-a agravat Va rog !

Buna ziua

Ingredientele sunt trecute aici:
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Daca doriti sa folositi polenoplasmin completati mai intai fisa medicala de mai jos  si dati-ne adresa unde sa va trimitem produsul.
Nume catel

Rasa

Varsta

Greutatea

Tinut in curte sau la bloc

Daca are fisa medicala cu vaccinuri la zi

Istoric boli anterioare

Diagnostic actual pus de un medic veterinar

Cand s-a declansat boala prezenta, brusc sau treptat

Tratamente urmate pt aceasta

Simptome actuale(paralizie completa sau partiala, mers deplasat, etc)

Daca are puncte dureroase sau sensibile de-a lungul coloanei vertebrale sau in alte locuri.

Daca mananca

Daca are diaree

Daca are febra

Daca raspunde la stimuli, intepaturi, mangaieri

Alte observatii netrecute mai sus

Urmariera evolutiei bolii

Cand a inceput tratamentul naturist

Cate doze pe zi

Cand a facut prima miscare a membrelor paralizate (dupa cate doze)

Cand s-a ridicat in picioare

Daca are jena la mers

Cand si-a revenit complet

Alte observatii legate de sanatatea lui.

Pentru alte informatii ne puteti suna la 0744827881

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu