sâmbătă, 27 ianuarie 2018

ciobanesc german care nu se mai poate tine pe picioarele din spate si nu mananca


Buna seara! Am o problema cu cainele de la tara un ciobanesc german care nu se mai poate tine pe picioarele din spate si nu mananca mai deloc, intamplator am dat peste articolul  referitor la problema cu care v-ati confruntat si dvs, voiam sa va intreb daca ma puteti ajuta cu tratamentul sau sa ma indrumati ce as putea sa fac. Imi pare foarte rau de el l-am crescut de la o zi, cineva l-a aruncat pe strada si a avut norocul sa dau peste el, il am de vreo 10 ani. Va multumesc foarte mult!


Buna seara,
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Daca doriti sa-l cumparati de la noi acesta costa 200 lei  pt 30 capsule.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu