joi, 25 ianuarie 2018

catelusul acela paralizat de picioarele din spate

Salut am vazut postarea ta in legatura cu catelusul acela paralizat de picioarele din spate,am si eu aceiasi problema cu al meu,inca se mai poate misca dar foarte greu cu picioarele din spate,se ridica greu de jos.Totul s-a intamplat dupa furtuna de ieri de care i-a fost foarte frica si nu mai stia unde sa se ascunda.Daca ai putea sa-mi spui tratamentul acela cu medicamente naturiste ti-as fi recunoscator.Multumesc frumos,o zi buna.

Buna ziua

Pana pe 27.01.2018 sunt in concediu. Dupa aceasta dsta ma puteti suna la 0744827881
Vizitati site-ul nostru unde gasiti toate informatiile despre preparatull polenoplasmin, cu care mi-am vindecat eu catelul.

cu stima

Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu