marți, 10 iulie 2018

un caine de 14 ani care nu poate sa se deplaseze. Nu are putere in picioarele din spate pentru a se deplasa, se taraste pentru deplasare


Buna,
Va rog sa am ajutati cu tratament pentru un caine de 14 ani care nu poate sa se deplaseze. Nu are putere in picioarele din spate pentru a se deplasa, se taraste pentru deplasare. Are multa voita si doreste sa traiasca.Din cauza ca nu se poate misca nu doreste mancare, parca s-ar rusina ca trebuie sa il caram noi la locul unde isi face nevoile. Urinarea este dificila in rest este un pic constipat din cauza ca nu se misca.Cainele este de rasa "comunitar" de talie mijlocie, 15 kg
Nu am fost la medic, este un caine care traieste la curte, liber.
Am citit despre cazurile asemanatoare  care au avut succce cu tratament de POLENOPLSMIN.

Va rog sa-mi spunti cum sa il tratez si cum pot sa cumpar acest medicament.

cu respect,


Buna ziua
detalii puteti gasi la www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
30 de capsule costa 200 lei
ne puteti trimite banii prin posta sau banca si când ii primim va trimitem preparatul cu posta romana suportând noi taxele sau cu un curier rapid si suportati taxele
Alte detalii la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Va rog sa-mi scrieti unde platesc cei 200 de lei .
multumesc

Adresa de posta unde se pot trimite banii este :

GIURGIU GHEORGHE

Oficiul postal PIPERA  Cp1,

Jud Ilfov Cod 077191

Pentru a face plata cu cardul intrati pe site

https://www.posta-romana.ro/e-mandat-cu-plata-online.html

Pentru plata prin banca:

GIURGIU GHEORGHE

Banca : Libra Internet Bank

Cont: RO52BREL090036136RO11001

     ATENTIE ! Dupa ce ati pus banii ne trimiteti un email la deniplant@gmail.com sau un SMS la 0744827881
cu: Numele adresa si ce remedii doriti sa cumparati.



Buna dimineata,

Am achitat suma de 200 lei, la acest mail atasez in copie foaia de varsamant.
Va rog sa-mi trimiteti POLENOPLASMIN, pentru tratament la catelul meu. Asa cum v-am scris nu se poate ridica de picioarele din spate. Daca tratamentul este mai complex si doriti sa-mi scrieti si alte indicatii, va rog sa ma indrumati.
Abia astept sa pot sa va dau vesti bune despre caine.
Va multumesc si Doamne ajuta.



Adresa unde doresc sa fie trimis medicamentul este:
Cluj Napoca, str. ..?....

o zi binecuvantata!


Buna ziua
In mod normal noi trimitem pachetul cu posta romana si suportam noi taxele postale.
Daca doriti sa va trimitem cu un curier rapid veti suporta dumneavoastra taxele de curier la primirea pachetului.
va rog sa ne precizati cum doriti

cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna,

trimiteti pachetul la adresa :
Post Restant la Oficiul Postal nr 13 Cluj-Napoca, 
de unde il voi ridica

o zi binecuvantata!

Buna ziua
Astazi a plecat pachetul de la noi la adresa data

La inceput ii dati cate doua capsule pe zi , una dimineata, una seara pana se ridica si poate merge, apoi cate una pe zi

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu