miercuri, 4 iulie 2018

Techel paralizat


  Buna seara,
Am citit despre produsul dumneavoastra (Polenoplasmin) si am decis sa va scriu. Am un catel de talie mica, circa 35 cm inaltime, 10kg, asemanator cu un techel. Are circa 6 ani jumate, este la noi de 2 ani jumate, l-am luat de pe strada. A fost tot timpul un catel extrem de vioi, plin de viata, alerga ca un nebun. Nu a avut probleme de sanatate. Dupa ce a ajuns la noi i-am facut toate deparazitarile, vaccinurile, i-am pus cip. Pe 1 martie a paralizat in decurs de circa 1 ora, fara sa se intample nimic cu el(traumatism, sa fie lovit, calcat de masina, nimic). Am incercat la medic cu tratament, injectii, nici o ameliorare. Pe 5 martie a fost operat pe coloana (diagnostic:sindrom medular), i s-a facut laminectomie.  Saptamana trecuta i-am facut si CT- nu ii mai da nimeni sanse sa isi revina. Nu is poate controla nici urina, face pipi si caca pe el si este foarte rusinat, ca a fost tot timpul un catel foarte curat,nu si-a facut niciodata  treburile in casa (noi stam in apartament). Am incercat sa-l ajutam cu pampers de caini, chilotei de copii, tot felul de variante, dar cum isi taraste piciorusele din spate nimic nu ramane pe el. Ne-am interesat de un carucior din acela special care sa-l ajute sa-l ducem la plimbare- este foarte scump, 200 de euro. M-am gandit sa incerc tot ce se poate sa incercam sa-i oferim posibilitatea sa mearga din nou. Am avut foarte mari cheltuieli cu el: tratamentele, operatia, CT-ul, toate covorasele absorbante si rolele de hartie necesare zilnic. Pe langa asta eu mai am o catelusa de talie mai mare( metis de alsacian) care are diabet insipid si tratamentul ei medicamentos ne costa lunar 150 de lei.
  Pentru noi cainii sunt membrii de familie si facem tot ce ne sta in putinta sa ii ajutam. Ne este foarte greu cu el asa, mai ales ca este plin de viata si acum, vrea tot timpul sa iasa si el la plimbare- il mai scot o data sau de doua ori pe zi, cand pot, sustinandu-i partea posterioara cu un prosop, dar eu avand probleme cu coloana imi este foarte greu sa-l car tot timpul in brate( are 10kg) sau sa-l sustin cu prosopul, aplecata intr-o pozitie extrem de dureroasa pentru mine. Precizez ca momentan nu mai face tratament medicamentos, mananca bine, este energic, doar ca nu isi poate folosi piciorusele din spate. O alta problema cu care ne confruntam acum, mai ales ca este mai cald, este iritatia pielii de pe burtica( cum nu isi misca piciorusele).
    Am vazut ca 30 de capsule costa 200 de lei. Capsulele trebuie administrate ca atare sau se pot pune in mancare? Cum ar trebui sa-i administrez tratamentul, de 2x pe zi, dimineata si seara? Noi locuim in Cluj-Napoca. Oare livrare prin curier cu plata ramburs nu se poate? V-asi fi foarte recunoscatoare daca ati putea sa-mi raspunde-ti. Va multumesc anticipat! Cu stima,

P.S.: Va atasez radiografia dinainte de operatie si o poza cu catelul ( este cel mic, maro).


Buna ziua
Din ce mi-ati prezentat am inteles ca a afost operat.
Problema care se ridica in aceste cazuri este daca in timpul operatiei au fost afectati anumiti nervi , caz in care recuperarea se face foarte greu sau deloc.

Preparatul polenoplasmin se prezinta sub forma unor capsule . Continutul acestora se poate pune in mancare .
La inceput se dau cate 2 capsule pe zi, , dimineata si seara , apoi cand se ridica in picioare cate una pe zi.

Nu avem varianta cu ramburs.
Ne puteti trimite banii prin banca sau posta si cand ii primim expediem preparatul cu posta romana si suportam noi taxele postale sau cu un curier si platit dumneavoastra taxele la livrare.

Detalii la http://deniplant.ro/cumpar_polenoplasmin.htm

cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu