luni, 9 iulie 2018

Cainele meu nu mai poate merge de 3 saptamani pe picioarele din spate.


                                                      Buna ziua D-le Giurgiu,
     Chiar daca este duminica, suferinta necuvantatoarelor nu poate fi ignorata. Va scriu dupa ce am aflat azi despre tratamentul propus de d-voastra si sunt foarte necajita de starea cainelui meu KUKY. E un caine foarte cuminte, e un coker negru cu varsta de 10 ani si de 3 saptamani nu poate sa mearga pe picioarele din spate.L-a consultat d-l doctor veterinar, i-a facut testul de jigodie si nu o are spre bucuria mea, diagnosticul pus fiind o posibila hernie de disc. Mananca bine, are reflexe scazute la picioarele din spate, se bucura cand vin acasa de la scoala, se taraste prin curte in diferite locuri si se controleaza cand isi face necesitatile, deplasandu-se pe iarba.Eu cred ca acest caine vrea sa traiasca si sper ca ma puteti ajuta sa-l recuperez, de aceea va rog sa ma indrumati cum pot intra in posesia tratamentului cu Polenoplasmin.
     Ma puteti contacta pe aceasta adresa de mail 
     Va multumesc! Cu stima, prof. 


Buna ziua,
Detalii despre polenoplasmin , remediul pentru cateii paralizati puteti gasi la www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Tot pe site in partea de sus (cum sa cumpar polenoplasmin)  gasiti si cum se procedeaza pentru a-l cumpara.30 capsule costa 200 lei.

Alte informatii la 0744827881

cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu