miercuri, 11 iulie 2018

Mi-am salvat de la moarte cainele paralizat

Mi-am salvat catelul de la moarte
Am un  ciobanesc german de 9 ani si in ultimul timp a devenit foarte fricos la tunete.Din acest motiv de fiecare data cand se speria incerca sa sara gardul la un vecin si sa se ascunda in curtea lui. Dupa o astfel de saritura(gardul avea 1,7 inaltime)cred ca si-a produs o leziune la coloana vertebrala si cu timpul a inceput sa aiba probleme cu picioarele din spate, in sensul ca mergea din ce in ce mai greu si se dezechilibra.

In scurt timp problema s-a agravat,abia se mai misca, i-a disparut pofta de mancare si a refuzat sa mai manance.

Vizitele la medic nu au adus nimic bun, ba dimpotriva dupa injectiile cu cortizon nu s-a mai putut ridica de loc.

Mi-a spus ca daca tin la el sa fiu de acord cu eutanasierea. Pentru el era usor de spus , insa eu nu am putut face acest lucru si mi-am spus cca trebuie sa gasesc o solutie .

Ocupandu-ma cu tratamente naturiste am facut o combinatie din plante medicinale si i-am administrat-o cu zmantana. Si pentru ca nu mai vrea sa mananace nimic ii puneam zmantana pe labuta, iar el se lingea sa fie curat. Astfel am reusit sa ii administrez acest preparat de trei ori pe zi zilnic. Dupa numai trei zile cainele a inceput sa se ridice pe picioare singur, a inceput sa manance si dupa o saptamana si-a revenit complet. I-am mai administrat preparatul pentru intretinere inca doau saptamani pentru ca se mai observa o oarecare jena la mers iar cand il masam la coloana unde medicul a spus ca a avut problema inca mai avea o sensibilitate.

FISA MEDICALA

Rasa ciobanesc german

Varsta 9 ani

Greutatea 25-30 kg

Tinut in curte sau la bloc: la curte

Daca are fisa medicala cu vaccinuri la zi :are fisa dar a fost vaccinat numai cand a fost mic

Istoric boli anterioare: nu a avut

Diagnostic actual pus de un medic veterinar:, nu se stie, infectie ,,,,.....

Cand s-a declansat boala prezenta, brusc sau treptat:  treptat

Tratamente urmate pt acesta:  pedinson +vitamine

Simptome actuale(paralizie completa sau partiala, mers deplasat, etc): mers deplasat apoi paralizie totala spate

Daca are puncte dureroase sau sensibile de-a lungul coloanei vertebrale. Da la mijlocul coloanei

Daca mananca   nu mai manca nimic

Daca are diaree nu

Daca are febra  da

Daca raspunde la stimuli, intepaturi, mangaieri da

  Istoricul si evolutia bolii sub tratamentul naturist

In luna august 2013 apar primele semne de boala, apoi in 24 august s-a inrautatit starea lui devenind apatic  cu ochii lacrimandui; mers greoi , se ridica mai greu cu picioarele din spate ; de pe 31 octombrie nu a mai mancat nimic  doar bea apa ,  miercuri 06 noiembrie  chemat doctorul si facut vitamine +predinson,  gasindu-i un punct sensibil, dureros la mijlocul coloanei vertebrale si cu temperatura ridicata, la gura se cunostea ca e bolnav, ceva infectios a spus dr. A doua zi dupa injectii s-a simtit rau si nu s-a ridicat de loc, 

Pe 05 noiembrie am inceput tratamentul naturist  de 3 ori pe zi pe smantana , pe 07 noiembrie s-a putut ridica , si a inceput sa mannce cate putin. Mersul era tot deplasat deplasat un pic la inceput, si il durea locul sensibil de la coloana. I-am dat de 3 ori pe zi timp de o saptamana apoi de 2 ori pe zi  inca o sapatamana si incet, incet si-a revenit complet. Pana la sfarsitul lunii dandu-i numai cate o data pe zi  si apoi de loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu