joi, 5 iulie 2018

Metis labrador paralizat

Buna ziua, am o catelusa metis labrator cu maidanez in vartsa de 17 ani, de sambata trecuta nu se simte bine a cazut pe gresie si nu se mai poate ridica singura cu picioarele din spate.
cand o palpez pe burtica o doare poate ca si este speriata, dar cand merge sustinuta trage pe partea stanga.Ce ma sfatuiti sa fac?1
Am mers la medic ne-a spus ca daca nu se mai ridica singura sa o eutanasiem ne-a dat un tratamnt pastile K9 Motion, Aplazyl, RX Nutriflex...:(...eu prefer intai sa-i fac o radiografie apoi sa mi se dea un diagnostic.....
Am nevoie de ajutorul dvs.
Multumesc


Buna ziua,
Detalii despre polenoplasmin , remediul pentru cateii paralizati puteti gasi la www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Tot pe site gasiti si cum se procedeaza pentru a-l cumpara.

Alte informatii la 0744827881

cu stima
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu