luni, 30 aprilie 2018

Ciobănesc german paralizat

Buna ziua
Am citit ce ati spreparatire câinele dumneavoastra care a fost paralizat.
Am si eu un ciobănesc german de 8 ani care de 2 săptămâni a inceput sa meargă mai greu cu picioarele din spate.
Acum doua zile nu s-a mai putut ridica deloc si pur si simplu plange toata ziua ca nu poate sa se miste.
Se uita in ochii mei si ma roagă sa-l ajut .
Medicul veterinar care l-a vazut i-a facut doua injecții in a mai rau a fost.
Va rog sa îmi spuneti si mie cum sa-l ajut.
Va multumesc
Alina Vidu

Buna ziua
Detalii despre cum mi-am salvat eu câinele de la moarte desi a fost paralizat cu picioarele din spate puteti gasi la www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Daca nu va descurcat sa ii preparate singura remediul necesar si doriti sa il cumpărați de la noi. Acesta costa 200 lei 30 de capsule.
Se dau cate doua pe zi pana se ridica in picioare apoi cate una pe zi pana merge normal.
Ne puteti contacta la 0744827881 sau 0721960169
Cu stima 
Gheorghe Giurgiu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu