joi, 5 aprilie 2018

Catea paralizata

Buna ziua
Am o catea de 10 ani careia i-a iesit o tumoare la san, iar de 2 saptamani a fost paralizata dupa care a inceput sa umble mai greu. Am citit pe blog cum ca tratamentul a vindecat asa ceva.
Imi puteti recomanda un tratament?
Va multumesc anticipat!



Buna ziua,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant

Daca doriti sa-l cumparati de la noi, dupa data de 02.08.2017  ne trimiteti banii prin posta si cand ii primim , a doua zi pleca pachetul de la noi.

30 de capsule costa 200 lei

Adresa unde se trimit banii este

GIURGIU GHEORGHE

OFICIUL POSTAL PIPERA, CP 1 JUD ILFOV , COD 077191

Dupa trimiterea banilor ne trimiteti un email cu numele si adresa unde expediem preparatul cu posta romana si suportam noi taxele postale sau cu un curier rapid si suportati dumneavoastra taxele

Alte detalii la 0744827881 0721960169

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu