joi, 12 aprilie 2018

Catel paralizat vindecat cu polenoplasmin

Bunã seara.

Cãțelușa se numește Lucy,rasa amstaff,are 3 luni și jumãtate,8 kg, stam.la bloc, are fisa medicala cu vaccinuri la zi.

Nu are boli anterioare.

Nu știu diagnostic clar.

A avut coloana rupta, acum s-a sudat si are paralizie picioare spate.

În urma terapiei în apa și exercițiilor efectuate zilnic,piciorul stâng și-a revenit aproape complet,dar dreptul nu îl mișcã. Doctorul spune ca are nervul afectat. Rãspunde la stimuli. Nu merge, se târãște, ajutându-se de piciorul stâng.  Nu are puncte dureroase. Mãnâncã foarte bine, nu are diaree, nici febra. Rãspunde la înțepãturi.
Va atașez radiografia .
Va multumesc


Bunã ziua.

As vrea sa va reamintesc de comanda facuta. M-aș bucura sa aflu ca a-ți reușit sã-imi trimiteti preparatul


Buna ziua,
Astazi a plecat pachetul de la noi cu posta romana. Este un plic antisoc recomandat paravion.
are numarul RN 884901122RO
Poate fi urmarit pe internet mai intai la posta romana si apoi la posta din cypru.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Va mulțumesc mult
Am sa va anunț când voi lua pachetul de la posta.
Cu respect, D… B………

--------

Bunã seara. Astãzi am luat medicamentele de la posta. Am înțeles de la dumneavoastrã  ca ar trebui sã-i dau una pe zi. Cu capsula sau fãrã?  Intenționez la sfârșitul lunii sa va contactez din nou pentru încã o serie de medicamente, pentru urmãtoarea luna.

Va multumesc

Buna seara,
Daca puteti, puneti continutul capsulei in mancarea pe care i-o dati.
Eu asa i-am dat .
Sa ma tineti la curent cu evolutia lui
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Va mulțumesc mult. Am sa va anunț imediat cum vad o schimbare. Am credința ca medicamentul de la dumneavoastrã îmi va ajuta cãțelușa.             

O seara buna va doresc

,,,,,,,,,........,,,,,,.......,......,,,,,,,,.....,,,,....,,,,,........,,,...,,

Bunã seara.

Am primele vesti pentru dumneavoastrã. Cãțelușa se ridica mai des,încearcã sa meargã... de fapt chiar merge puțin.  Are stabilitate când sta în picioare,nu mai are nevoie de susținere.  În schimb la piciorul afectat nu se vede momentan nimic. Îl târãște,dar încearcã sa se sprijine pe el. Acestea sunt primele semne dupã o sãptãmânã de tratament. Sunt extrem de incantata. Va mulțumesc  mult.

..................

Buna seara,
Ma bucur sa aud ca sunt semne bune. Important este ca organismul a raspuns pozitiv . De acum trebuie rabdare si perseverenta.
Si al meu catel la inceput mergea un pic dezechilibrat. Cu timpul si-a revenit si a mers normal.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

I-aș mari doza doar dacã dumneavoastrã credeți ca ar fi bine. Rãu nu cred ca i-ar face. Mai vorbim înainte sa încep urmãtoarea serie de tratament. Sã-i fac pauza șapte zile dupã terminarea primei serii ?

Buna seara,
Puteti incerca cu doua doze pe zi.
La catelul meu i-am dat cate doua doze pana s-a ridicat in picioare.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu