sâmbătă, 21 aprilie 2018

Catel cu probleme la labutele din spate

Buna ziua,
Sper ca este bun filmuletul.
Istoria situației lui din  prezent este următoarea: în dată de 12 octombrie a.c. l-am găsit cu picioarele din spate "căzute" si se tara pe coapse,. cu pernițele de la picioarele posterioare intoarse după ce în seara precedentă topaise vesel. Am bănuit că era constipat pt. că mai avusese un episod asemănător în septembrie a.c. I-am dat Laxavet conform prescripțiilor de pe ambalajul medicamentului si i- am pus un supozitor cu glicerina. A eliminat fecalele tari iar consistenta scaunului a devenit normală dar mi s-a părut că nu controla eliminarea urinei si a
fecalelor pe lângă mobilitatea extrem de deficitară a membrelor posterioare. Am început să-i administrez vitamine (PRO VITE) si după 4 zile a părea că începe să-și controleze evacuările reziduurilor si nu se mai țară pe coapse ci numai pe lăbuțele posterioare cu pernițele intoarse. Începând de ieri se mișcă numai în lăbuțele anterioare ținandu-le pe cele superioare suspendate, cu pernițele în sus, probabil din cauza rănilor pe care le are acum. Ieri l-a vazut d-l de Tudor, i-am făcut radiografie la coloana la indicațiile d-lui. Sper că ați primit rezultatul investigației. I-am pansat lăbuțele posterioare după ce i-am făcut filmuletul.
Sper ca-l veți ajuta si pe el.
Vă mulțumim

.
Buna ziua,
Am vorbit cu medicul veterinar, i-am trimis modelul de fisa si astept sa o primesc
Cu stima


Gheorghe Giurgiu


Buna seara
Astazi am primit fisa medicala de la doctor
In cursul zilei de luni va putem trimite 30 doze polenoplasmin
Sa ne scrieti adresa de posta unde doriti sa le primiti
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua,
Adresa mea este:
Piatra-Neamț, Jud. Neamț.
Odată cu administrarea produsului sunt necesare și niște exerciții de recuperare? El simte lăbuțele când i le dau cu extract alcoolic de tătăneasă și apoi cu unguentul pe care mi l-am dat d-l de Tudor, sta pe ele când îl sprijin dar cade pe coapsele posterioare în momentul în care nu-l mai țin.
Vă mulțumim.


Buna ziua
Astazi a plecat pachetul de la noi cu posta romana
Veti gasi in pachet 30 capsule din care ii dati cate 2 pe zi una dimineata si u a seara
pungulita de plante o puneti intr-o sticla cu 100 mm spirt medicinal.
Agitati pana la dizolvare apoi frectionati de-a lungul coloanei o data pe zi..
Trebuie sa ii faceti masaj sau alte exercitii de recuperare.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu