miercuri, 31 octombrie 2018

La ora 23 catelusa abia se ridica de jos dar cu multa vointa totusi mergea, problema fiind picioarele din spate.


Buna dimineata,

Va deranjez si eu cu o problema in legatura cu catelusa mea metis cocker pe nume Miva. Acum 3 zile in jur de ora 5 p.m. se juca, alerga si era totul in regula. La ora 23 catelusa abia se ridica de jos dar cu multa vointa totusi mergea, problema fiind picioarele din spate. Situatia a degenerat in aceste 3 zile de la o oarecare dificultate in echilibru pana la faptul ca acum se taraste si se ajuta doar de picioarele din fata pentru a se deplasa. Bani de medic veterinar nu am, sunt somer din  15 martie iar ea este singura mea alinare, singura fiinta care ma ajuta sa trec peste depresia de care sufar. Mentionez ca scumpetea de ea mananca si se bucura, da din codita, ar fugari si pisicile daca ar mai putea...totul e ca inainte doar ca nu poate merge iar uneori se demoralizeaza si nu mai are chef de a se misca deloc, mai apoi daca e ademenita cu ceva ii revine vointa. Respectuos va intreb cum as putea intra in posesia suplimentelor dvs din plante, poate mai are vreo sansa saracuta, desi e batranica, o am eu de 10 ani aprox. Si cat o mai fi stat pe strada de unde am luat-o. Multumesc anticipat si astept un mesaj de la dvs. Doamne ajuta si sanatate.


Buna ziua
Detalii despre remediul Polenoplasmin cu care mi-am vindecat eu câinele găsiți la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua, 

Am citit despre remediu si site-ul si blogul si ceva din forum, chiar si unele pareri ale medicilor si discutii in contradictoriu dar totusi vreau sa incerc. Se pot ridica personal? Sunt dispus sa fac un drum pana la dvs. Nu as vrea sa ma incurc cu posta sau curier, viramente, etc. As vrea sa vin personal. Cum putem face?
Afișează textul citat


Buna ziua
Eu nu am un birou unde sa ne putem întâlni.
In cursul zilei de luni ajung in Bucuresti.
Ma puteti suna la  ora 11sa va pot spune unde putem sa ne întâlnim.
Cu stima 
Gheorghe Giurgiu



Afișează textul citat
Buna seara,


In regula, atunci revin luni cu un telefon si stabilim cum ne putem intalni, eu sunt din Ploiesti dar ma voi deplasa unde se poate sa ne vedem. Ne auzim luni la telefon cum mi-ati spus.
Doamne ajuta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu