miercuri, 17 octombrie 2018

Brac german 14 ani nu mai poate merge

Buna ziua

Sunt D. R. si astazi fiul meu a facut o comanda de Polenoplastin pt cainele nostru.  Mi a spus ca sunteti interest de evolutia lui.

Cainele nostru este in Brac german de talie mare , in varsta de 14 ani cu discopatie lombara. Este in tratament cu infiltratii in coloana vertebrala si antiinflamatoare. La acestea s au adaugat si problem cardiace.

Cainele nu se mai ridica de jos decat ajutat. Picioarele din spate le cooedoneaza greu si nu are stabilitate pe ele.

Am primit de la medic veterinary  dl. Bercaru o mostra de polenoplastin. I am dat 2 saptamani cate 2 pe zi.

Dupa prima saptamana am observant o inviorare ( inainte statea apatic , intins toata ziua ). In a 2 a saptamana chiar a incercat sa se ridice singur de jos . tot in a 2 a saptamana am descoperit ca are ascita si I am scos lichid din abdomen si torace. Dupa aceasta usurare si in tratament cu pastilelel dumneavoastra cainele meu este mai bine si doresc ca continuam.

Cu multumiri , D.R.

Buna ziua
Faptul ca s-au vazut unele îmbunătățiri ale stării de sanatate ne spune ca organismul sau a răspuns pozitiv la acest remediu.
Puteti continua cu două capsule pe zi pana poate merge singur apoi cu cate una pe zi pana la vindecarea completa.
este important sa faceti cu el si exercitii de recuperare.
Au fost câini care au fost pusi in cada cu apa pentru a-si misca labutele.
daca maine intra banii in cont tot maine va pleca pachetul de la noi.
Eventual daca ajung eu in bucuresti poate ne întâlnim pentru a vi le da personal.
Va voi scrie un mesaj daca ajung.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat
Va multumesc.

Da


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu