marți, 29 mai 2018

Ciobanesc german cu paraplegie la picioarele din spate

Buna seara, am vazut si eu acum postarea dv despre ce ati patit cu ciobanescul german cu paraplegia la picioarele din spate.Aceasi problema o am si eu la ciobanescul meu german .Va rog sa ma ajutati cu preparatul care spuneti ca a dat rezultate la dvs.Va 
rog mult sa ma contactati.

va rog din tot sufletul sa ma ajutati cu preparatul dvs., gratis daca se poate. Persoana care are catelul este un pensionar de 78 ani si nu-si permite sa dea 200 de lei pe medicament iar catelul este singura lui alinare.Va rog sa-ajutati ca este disperat fara catel.Va rog mult.Daca acceptati, va rog sa-mi raspundeti si o sa vina cineva sa-l ia si sa il trimita.Sta in provincie.Multumesc anticipat!

Buna ziua,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
El este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant.

Daca doriti sa-l cumparati de la noi acesta costa 200 lei  pt 30 capsule.
La inceput se dau cate 2 capsule pe zi pana incepe sa mearga, apoi cate una pe zi .

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
0744827881



Buna ziua,

Pentru programul de gratuitati este necesar ca un medic veterinar sa consulte cainele si sa-l ia in evidenta, sa completeze o fisa medicala de observatii sa ii faca un filmulet in care sa se vada starea in care se afla acum.
Aceste documente sa ne fie trimise pe adresa de email deniplant@gmail.com si dupa aceea va putem pune la dispozitie gratuit 30 de capsule Polenoplasmin.

Daca nu puteti indeplini aceste conditii puteti intra pe internet pe pagina noastra  la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm
si vedea componentele si il prepara singuri.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu