joi, 17 mai 2018

Caine ciobanesc cu picioarele din spate paralizate


Buna ziua,

Am si eu un caine ciobanesc de aproximativ 11 ani si 40 kg care de  o saptamana si  jumatate nu se mai poate ridica , iau paralizat picioarele din spate.

Am incercat cu medicamente dar acestea nu au dat rezultate.
Va rog sa mi spuneti daca tratamentul cu Polenoplasmin ar da rezulatate si daca da, vreau sa comanr si eu acest tratament , va rog sa mi spuneti , cum anume.

Multumesc frumos pt un raspuns urgent.

Buna ziua

Au fost multi caini in aceeasi situatie care s-au vindecat cu Polenoplasmin

Daca doriti sa-l cumparati de la noi intrati pe www.deniplant.ro si in partew de sus cum sa cumpar

http://www.deniplant.ro/remedii_cumpar.htm

. Acolo veti gasi toate informatiile necesare.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Va rog sa-mi spuneti in ce cont pot sa va transfer  banii pt 30 capsule de Polenoplasmin( adica 200 Ron ) , livrare prin curierat la adresa de mai jos :

Multumesc,

Objet : Re: POLENOPLASMIN comanda

▶ Afişaţi textul citat
▶ Afişaţi textul citat
Buna ziua

Pentru plata prin banca:
GIURGIU GHEORGHE
Banca : Libra Internet Bank
Cont: RO52BREL090036136RO11001

va rog sa imi spuneti numele , adresa si nr de telefon unde trimitem pachetul cu fancourier.

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Buna ziua,

Am despus azi in contul de mai jos suma de 200 Ron( banii au fost depusi de catre fiica mea

Va rog sa trimiteti pachetul cu cele 30 capsule de Polenoplasmin prin curier la adresa de mai jos :

Objet : RE: POLENOPLASMIN comanda

----------
Subject: Plata comanda

Buna seara
Am verificat din nou si banii au intrat.
Maine va pleca pachetul de la noi cu fan courier

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Subject: Plata comanda

Buna ziua,
astazi a plecat pachetul de la noi cu fan courier cu livrare maine

Deoarece mi-ati spus ca mai aveti un catel mic cu aceeasi problema,
v-am pus inca 10 capsule in plus.

Va rog sa imi scrieti povestile lor, cati ani au, ce boli au avut, cum
s-au imbolnavit, tratamente efectuate, analize,
ce le dati de mancare si orice altceva care sa ma faca sa inteleg de
ce s-au imbolnavit..
eventual daca puteti sa le faceti si cateva poze si filmulete cum se
prezinta acum .

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua,

Multumesc frumos.
Va voi trimite cat mai curand fotografii cu cei 2 caini  si detalii despre ei.
O Zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu