luni, 28 mai 2018

Catelul paralizat poate merge acum datorita polenoplasminului

Buna seara, scuzati ca nu v-am trimis mesaj alaltaieri, nu am avut internet.Va spun din nou evolutia bolii .La inceputul lunei ianuarie s-a imbolnavit.Nu putea sa mearga si a primit tratament timp de trei zile in romania multe vitamine, abtibiotic si cortizol.Si-a revenit total.Dupa zece zile boala a revenit mult mai grav, cu crize de epilepsie 12 ore si paralizie totala. Am fost la medic in grecia, i-a facut antibiotic si cortizol timp de doua zile, nu si-a revenit.Timp de 10 zile nu s-a miscat, nu putea defeca, mergeam la doctorita ca sa ii extraga urina .Am primit tratamentul dvs pe 12 februarie, la ora 2 i-am dat la 4 s-a ridicat incet clatinat. A doua zi a pasit mai mult si tot asa . Astazi, dupa 11 zile de la tratamentul dv merge bine si totul e inspre bine. Va pun un video de la o criza cand a fost bolnav si un video de ieri 22 februarie. Multumim mult pentru tratament ! Astept urmatorul tratament! Mai vorbim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu