vineri, 11 mai 2018

Catelusa paralizata vindecata cu Polenoplasmin, acum este bine, vioaie, jucausa ca la inceputuri

Buna ziua , domnule Giurgiu!
Va trimit anexat, doc cu povestea catelusei noastre.
Acum este bine! Va multumim din suflet pentru tot.
cu stima, familia Costea din Brasov
Buna ziua,
ma bucur sa aud ca s-a facut bine si cainele dumneavoastra
Va rog cand aveti timp sa-mi faceti si un filmulet cu el cum se misca acum
Va multumesc

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua, domnule Giurgiu

Pe aceasta cale , desi putin cam tarziu –si sper sa ma iertati pentru interventia tardiva, as vrea sa va relatez povestea bolii catelusei noastre rezolvata cu ajutorul produselor Deniplant.

La sfarsitul lui 2017, mai precis la finele lunii noiembrie, catelusa noastra in varsta de aproximativ 6 luni, o corcitura de ciobanesc german cu golden retriever, brusc nu s-a mai ridicat pe picioarele din spate. Nu ne puteam explica cum de cu seara era jucausa si dintr-odata in dimineata urmatoare se taraia spre noi folosindu-si doar labutele din fata. Sotul meu s-a gandit ca poate situatia se datoreaza deficitului de vitamine fiind vorba de un pui si asa ne-am hotarat sa ii dam minerale si vitamine de uz veterinar. Precizez ca indicatia a fost sustinuta si de asistentul veterinar din sat.

Situatia nu a evoluat favorabil (tineam legatura cu socrii), astfel ca in saptamana urmatoare , reintorcandu-ne la tara, am gasit-o complet paralizata. Ne-am hotarat sa o ducem la medicul veterinar care i-a efectuat un examen clinic amanuntit si o radiografie de coloana, aceasta din urma fiind normala. Concluzia medicului a fost de boala neurologica, fara a ne preciza o cauza posibila. Sub rezerva unui prognostic rezervat, a recomandat tratament antiinflamator si de protectie a articulatiilor. Catelusa a primit astfel prima injectie cortizonica, urmand ca a-2-a sa fie efectuata la o saptamana (a primit in total 3 injectii).

Pe parcursul zilelor urmatoare nu se intevedea nici o imbunatatire. Am inceput sa" navighez" pe internet in speranta de a gasi povesti similare si poate un ajutor. Asa am ajuns pe site-ul deniplant.ro si am citit despre vindecari nesperate ale cainilor paralizati cu ajutorul produsului POLENOPLASMIN, ce contine o multime de aminoacizi care stimuleaza transmiterea impulsului nervos spre muschi. SPERANTA!!! Era produsul de care aveam nevoie. Am comandat produsul (sub forma de capsule) dupace am vorbit in prealabil cu dl Giurgiu , primind indicatia de a-l administra de doua ori pe zi. La inceput ne-am chinuit putin sa il administram pentru ca micuta catelusa nu voia nici sa manance, era apatica.

Si. MINUNE. Primul semn de bine: a inceput sa miste codita. Si asta dupa cateva zile. Am devenit increzatori. I-am administrat POLENOPLASMIN in continuare, desi in paralel am mers si cu tratamentul veterinarului ( a mai primit doar 2 injectii); trebuie sa mentionez ca am inceput sa ii miscam labutele (erau reci, si incepuse sa faca escare) cam 10 minute de aprox trei ori pe zi.

In urmatoarea saptamana la miscarea labutelor din fata s-a observat o oarecare rezistenta opusa la miscare(in special pe partea stanga), caci pana atunci erau inerte. Dupa cateva zile a inceput sa se ridice pe labutele din fata. A crescut si pofta de mancare. Am continuat tratamentul cu POLENOPLASMIN. Pe piciorele din spate s-a ridicat mai tarziu, cam dupa alte doua-trei saptamani. Si ulterior noi am continuat sa ii administram cate o capsula de POLENOPLASMIN pe zi, reducand gradat pana la intrerupere.

A fost o lupta grea dar am invins. Ne-am lovit de ignoranta, raceala sau poate rautatea unora din jurul nostru , primind replici de genul "nu-si mai revine din paralizie", "de ce nu-i dati otrava? nu o sa se mai chinuie".

Ne-am dorit sa o salvam pentru ca ne este draga, pentru ca este si ea un suflet, cei drept de animal, si pentru ca isi dorea si ea cu ardoare sa fie bine (i se citea in ochisorii migdalati; ne cersea ajutorul). ACUM ESTE BINE, VIOAIE,JUCAUSA CA LA INCEPUTURI.

MULTUMIM din suflet d-lui GHEORGHE GIURGIU pentru tot ajutorul si recomandam produsul POLENOPLASMIN cu incredere tuturor care au catelusi ce se confrunta cu probleme neurologice. Si, aveti rabdare. Cu siguranta veti fi invingatori.

Cu pretuire, Ramona Costea din Brasov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu