marți, 6 februarie 2018

Catel bolnav, paralizat


Buna seara
V-am sunat mai devreme, in legatura cu catelul bolnav pentru detalii. Rasa chow chow, mascul, 32kg, 4 ani. La inceputul lunii ianuarie a inceput niste crize nu putea păși si un fel de crize epileptice, am fost la doctor am facut tratament pentru o saptamana si au trecut crizele.Dupa 10 zile au inceput iar mult mai grav. De o saptamana nu poate merge, este paralizat picioare fata spate .Vede aude mananca si nu poate defeca si urina singur, mergem la medic sai extraga urina .Nu avem diagnostic, i se da gardenal si medrol.Nu a avut alte boli .
Adresa: ......
              Grecia
             Mykonos
             
Cod postal:84600
Nr tel:...........


Buna ziua,
va rog sa mi precizati adeesa o data .

buna ziua

Da asta e adresa completa. Dar va rog tare mult sa puneti recomandat ca asa ajunge mai repede pentru ca noi stam pe o insula si e mai mai greu cu posta.Abia asteptam sa primim tratamentul . multumim! sa aveti o zi buna! 
Acesta e cainele.
Trimis din Yahoo Mail pe Android


Mi-ati spus strada ar nu si numarul

cu stima
Gheorghe Giurgiu


Multumim

Buna seara.va rog frumos cand puteti , trimiteti-mi codul de bare ca sa urmaresc sa vad cand ajunge ca de la posta mai intarzie cu telefoanele.
Afișează textul citat
Buna ziua

Recomandata are nr RN 858435113RO si poate fi urmarita pe site posta romana apoi pe site din grecia


Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu