vineri, 9 februarie 2018

am o cățelușa care a avut picioarele din spate paralizate, iar dumneavoastră mi-ați vindecat-o cu polenoplasmin


Buna ziua
inca nu am fost contactat de medicul de la dumneavoastra.

Dorescsa va intreb ce i-ati dat de mancare in perioada cat i-ati dat polenoplamin
Urmaresc sa vad daca gasesc vre-o legatura intre mancare si vindecare, sau imbolnavire
Am intalnit persoane care au avut aceeasi problema cu paralizia la 3 catie pe care i-a crescut. coincidenta m-a facut sa cred ca e posibil ca boala sa se fi declansat si din cauza alimentatiei.
Si eu recunosc ca i-am dat cainelui meu mancare gatita, cum mancam noi, ori se pune ca la caini aceasta mancare nu ar fi tocmai recomandata.

Bună seara

Maine dimineață ma duc la doctor și am să-i dau adresa dumneavoastră de mail. Cățelușa se simte foarte bine, ne bucuram de ea, are 10 luni acum. E sănătoasă  și foarte energică.  Va mulțumesc pentru tot. Nimeni nu credea ca va merge vreodată.  Medicamentul dumneavoastră face minuni. Continuați în ceea ce faceți, pentru ca rezultatele sunt fabuloase. Va rog să-mi spuneți dacă doctorul v-a contactat, și dacă aveți nevoie de ajutorul meu nu ezitați sa apelați.  Va doresc o seara buna

Subiect: Re: Bună seara

Buna ziua,
Ma bucur sa aud vesti de la dumneavoastra. As fi vrut sa imi spuneti mai multe lucruri despre mica noastra pacienta . Si-a revenit complet?

Eu nu prea vorbesc bine engleza, insa daca imi trimite un email , il voi traduce si ii voi raspunde fara nici o problema
Puteti sa ii dati aceasta adresa de email deniplant@gmail.com

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Cred ca va amintiți de mine, sunt din Cipru, am o cățelușa care a avut picioarele din spate paralizate, iar dumneavoastră mi-ați vindecat-o cu polenoplasmin. V-am spus ca doctorul veterinar a fost extrem de incantat și ar dori sa ia legătura cu dumneavoastră.  Sâmbăta am fost la el (pierduse hârtia cu datele dumneavoastră de contact), iar acum are un caz asemănător cu al cățelușei mele. Maine am să-i dau din nou datele dumneavoastră, o sa va sune, dar m-a intrebat dacă vorbiți engleza. Cățelușa are doua luni și ar vrea să-i înceapă  tratamentul cat mai curând. Eu va mulțumesc din suflet și sa știți ca va recomand  un mare căldură. 
Trimis de pe smartphone-ul meu Samsung Galaxy.


Bună seara

Nu știu de ce nu v-a contactat doctorul încă, dar sunt sigura ca o ca face. Știu ca urma sa ia legătura cu stăpânul cățelului.  Sunt sigura ca o va face în curând.  Oricum saptamana5 viitoare trebuie sa merg din nou la el și am să-l întreb.  M-ați întrebat ce i-am dat sa mănânce cățelușei în perioada tratamentului. Hrana uscata Eucanuba se numește și orez fiert cu pui. În orez nu pun ulei, nici sare. Nu știu dacă v-am spus dar eu am doi căței.  Unul are aproape 8 ani, și cățelușa care a fost paralizata. Niciodată nu am dat cățeilor mei din mâncarea mea. Din cate știu nu este recomandat.  Va reamintesc ca eu când am luat cățelușa avea doua luni și era deja paralizata. Fostul stăpân a călcat-o pe spate, din greșeală și i-a rupt coloana. Pentru ca nici-un doctor nu i-a dat  nici-o șansă de vindecare, i s-a recomandat eutanasierea.  Atunci am decis sa o iau eu. Am cautat doctori, am.vrut sa am mai multe opinii, am cautat pe internet orice m-ar fi putut ajuta sa fac ceva pentru ea. Asa v-am găsit pe dumneavoastră.  Restul știți.  Rezultatul în urma tratamentului cu polenoplasmin este fenomenal. Dacă mai aveți întrebări, va rog nu ezitați.
Va doresc o seara buna

Trimis de pe smartphone-ul meu Samsung Galaxy.

Subiect: Re: mancare la catei

Afișează textul citat
Buna ziua,
Va multumesc pentru informatii.
Mai am pe cineva aici care i-a dat sa manance pui la un caine paralizat si i- a mers bine.
Iata ca se confirma .

Peste ceva timp va voi deranja din nou sa imi dati cateva informatii legate de cipru, deoarece intentionez sa vizitez insula .
In luna aprilie cum este vremea  acolo?

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat
Bună seara

dacă v-ați hotărât sa veniți în Cipru în aprilie e bine. Este cald, și nu riscați sa aveți vreme ploioasă.Oricum aici ploua doar iarna.
Va doresc o seara buna

Trimis de pe smartphone-ul meu Samsung Galaxy.

--------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu