luni, 5 februarie 2018

catel de talie mica (gen sorecar nu e de rasa ) de o saptamana mi a paralizat de picioarele din spate

Am um catel de talie mica (gen sorecar nu e de rasa ) de o saptamana mi a paralizat de picioarele din spate 
Am inceput tratament cu “lemod sol” un atiinflam p baza d prednisolon 
Ii mai fac vit b1 si b6 
Un alt veter mi a dat alamerv revitanerv si cerebrolysin (le am inceput si pe acestea de 4 zile ) 
Singurul lucru care l am vazut schimbat este ca uneori knd il pun reusete sa stea pe picioruse cateva secunde fara sa cada doar k nu poate pasii 
Asa in rest si a simtit mereu picioarele pt ca l am ciupit d fiecare data si le a simtit mereu . 
As dorii o informatie despre produsul dvs 
Am vazut ca il recomandati pe un site de animalute asa am aflat de el . 
Mi ati putea spune mai multe ? 
Va multumesc
Buna seara,
detalii despre Polenoplasmin gasiti la http://www.deniplant.ro/remedii_polenoplasmin.htm
Se poate cumpara numai de la noi cu plata inaintehttp://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm )
La inceput se dau cate doua capsule pe zi , dimineata si seara, iar dupa ce se ridica in picioare cate una pe zi.
30 de capsule costa 200 lei

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu