sâmbătă, 3 februarie 2018

Am un caine de 3 luni care nu mai poate merge cu picioarele din spate

Am un caine de 3 luni si acum o saptamana mergea si cadea nu mai putea merge cu picioarele din spate.Am mers cu el la doctor I-a facit 3 injectii si de atunci nu a mai mers deloc.Mi-a recomandat un tratament de pastille si niste prafuri pentru articulatii dar a trecut o saptamana si nu se mai ridica deloc .nu a intervenit nici o ameliorare.Nu stiu ce sa ii mai fac.Este vesela mananca doar ca nu poate sa miste picioarele din spate.
Astept un raspuns . MULTUMESC

Buna ziua
Detalii despre produsul pe care eu l-am numit Polenoplasmin si cu care mi-am salvat catelul, puteti gasi la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm

Avand in vedere ca inca nu se stie exact cauza care a determinat acest proces, este de vazut cum va raspunde organismul lui la tratament cu acest preparat.

Pentru acest lucru va putem trimite 24 de doze , si  dupa primele 17 doze daca nu se cunoaste nimic puteti veni la noi sa va restinuim banii.detalii la  http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_garantie.htm

Daca va hotarati sa incercati ma puteti suna la 0744827881 pentru a stabili daca vi-l trimitem prin posta sau veniti vineri 22.08.14 la Bucuresti sa il luati personal.

  Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu