duminică, 24 februarie 2019

Metis pechinez cu ligament rupt

Buna ziua.
Am un metis de pechinez in vîrstă de 17 ani si cam de o lună șchioapă  de piciorul drept din spate.Am fost la medicul veterinar si a zis ca , datorită vîrstei  înaintate,  a facut o mișcare brusca si i s-a rupt un ligament de la piciorul din spate.Merge singura dar schioapata rau, mai cade in bot, are dificultati cind se ridica de jos. Face injecții cu antiinflamatoare si vitamine odata pe săptămîna iar acasa îi  dau glucozamine si vitamine,cîte o jumatate de pastila pe zi, dar nu observ  ca lucrurile ar merge spre bine.
Ce părere aveti: daca folosesc pastilele dumneavoastra există șanse de vindecare?
Am oarecari dubii datorita virstei inaintate.
Astept raspunsul dumneavoastra si va multumesc foarte mult


Buna ziua

Au fost multi caini care desi au fost paralizati, folosind remediile naturale Polenoplasmin si-au rezolvat  problemele.

Banuiesc ca ati vizitat pagina noastra pe internet www.deniplant.ro/pole oplasmin.htm unde am prezentat cazurile.

Eu nefiind medic nu pot sa va spun daca organismul cainelui dumneavostra va raspunde pozitiv la acest remediu.

Cum am precizat mai sus, polenoplasmin a ajutat cainii paralizati, deci cu probleme neurologice.
Un ligament rupt este cu totul altceva.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu