sâmbătă, 9 februarie 2019

Caniche care a paralizat


Bunã dimineata,

Am un caniche care a paralizat la labutele din spate .Investigatiile medicale arata ca are probleme la coloana, la mai multe discuri. Nu poate fi operat! 
As dori sa folosesc produsul dumneavoastra! 
Tocmai am citit pe internet si am avut revelatia ca Bobo va merge din nou...
Cum il pot avea? Va voi suna in cursul zilei...
Cu stima,


Buna ziua

Detalii despre polenoplasmin , remediul pentru cateii paralizati puteti gasi la www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Tot pe site gasiti si cum se procedeaza pentru a-l cumpara.

Alte informatii la 0744827881

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Bunã ziua,


Am trimis banii prin MoneyGram !

De la .... din UK, High Wycombe, 60 GBP = 64,65 EUR  Reference number : 28971370

TRATAMENTUL Polenosplamin este pentru:

..........

Vicolo Bellotta 8, Romentino - NOVARA , CAP 28068 , ITALIA

Va multumesc,

Buna ziua
Ieri am ridicat banii si tot ieri a plecat pachetul de la noi cu posta romana( un plic recomandat ) la adresa din italia

Poate fi urmarit pe internet 

Are nr RN 849149843RO

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Bunã dimineata,
Va multumesc din suflet, asteptam cu nerabdare sosirea pachetului si infaptuirea miracolului...

Multa sanatate,

Bunã ziua, 

Imi puteti lasa, va rog nr de cont pentru euro? Banii vor fi pusi din Italia...

Va multumesc,
LIBRA BANK
Euro RO 72 BREL 0001090361360200
pe numele meu GIURGIU GHEORGHE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu