marți, 19 februarie 2019

Bichon paralizat cu picioarele din spate

Buna seara! V-am gasit comentariul pe care l-ati lasat acum cativa ani pe forumul www.adoptiicaini.ro in legatura cu cainele dumneavoastra. Voiam sa va zic ca sunt in aceeasi situatie. Am un bichon care are acceasi problema, am fost la medic si mi s a zis ca este o hernie de disc. El acum pot sa zic ca este paralizat la picioarele din spate si il si doare, nu merge deloc. Medicul veterinar i a facut niste injecții si ii dau Cate un antiinflamator pe zi. S a pus si problema intervenției chirurgicale, însă doctorul nu i au dat șanse.
 Imi puteti lasa tratamentul pe care l-ai folosit? 
As vrea sa incerc totusi tot ce se poate. 
Multumesc!

Buna ziua,
Detalii (inclusiv din ce este compus)despre polenoplasmin, remediul
pentru cateii paralizati puteti gasi la
www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Daca doriti sa-l cumparati de la noi , tot pe site gasiti si cum se procedeaza..
30 capsule costa 200 lei.
La inceput se dau cate doua capsule pe zi pana se ridica in picioare
si poate merge, apoi cate una pe zi pana la vindecarea completa.

Alte informatii la 0744827881


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu