miercuri, 22 august 2018

Polenoplasmin remediu pentru catei paralizati

Buna ziua!

Am comandat de la dumeavoastra 30 capsule de polenoplasmin si am cerut sa-mi fie trimise prin curier, la Arad . Inca nu am vazut mari schimbari la Gyl. I-am administrat produsul de 3 ore pe zi in smantana la o distanta de aproximativ 8 ore. Medicul mi-a recomandat sa-i dau si Nexium care este un pansament gastric, dimineata  cu 30 minute inainte de masa si Medrol 2x1/zi, antiinflamator. Ce am observat in schimb la Gyl este faptul ca daca o strang de labutele din spate si le trage inspre ea si isi incoada muschii, iar daca o strang in continuare ma loveste cu labutele, semn ca o doare pentru ca si plange si isi indreapta capul inspre mana mea ca sa-i dau drumul. Daca o ridic sa stea, nu poate sa stea singura. Se dezechilibreaza si cade.
 Tratamentul cu polenoplasmin l-am inceput de joi de la pranz. Codita o misca. Daca o chem sa vina la mine sunt momente in care isi misca doar labutele din fata ca si cand ar vrea sa se ridice, dar labutele din spate nu o ajuta. 
Sambata cand am scos-o din tarc a fost foarte vioaie. Am ajuta-o eu sa se plimbe prin gradina si chiar s-a plimbat mult ajutata de mine, dar labutele din apate nu le-a miscat deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu