joi, 9 august 2018

Bichon Frize in vârsta de 4 ani. De aproape 2 săptămâni nu mai merge cu picioarele din spate.


BioBreaza Gclub (Afla o alta opinie) :

Nume: .....
Email: ....3@yahoo.com
Telefon: 07....
Mesaj :

"Buna ziua,
Am o problema cu cățelușul meu, este un Bichon Frize in vârsta de 4 ani. De aproape 2 săptămâni nu mai merge cu picioarele din spate. Am fost cu el la medic dar pana acum nu avem nici un diagnostic deși i-am făcut ecografie, raze, RMN. Am încercat și cu infiltrații și fizioterapie. Singura care a funcționat dar intr-o măsura relativ mică a fost fizioterapie dar de câteva zile au stagnat progresele și pare ca își pierde din ce in ce mai rău puterile in picioruțele din spate. As dori dacă este posibil sa știu părerea dumneavoastră despre problema cățelușului meu și dacă credeți ca in cazul catelusului meu tratamentul cu polenoplasmin ar avea efect. Mulțumesc frumos și aștept răspunsul dumneavoastră."

Afișează textul citat
Buna ziua,

Au fost foarte multi catei care au fost ajutati de Polenoplasmin sa se vindece de paralizie .
Faptul ca nu este de mult timp paralizat este benefic, pentru ca la cainii paralizati de mult timp 4-6 luni nu prea au mai fost rezultate bune.
Daca doriti sa cumparati de la noi acest preparat ne puteti trimite banii prin posta sau banca si cand ii primim expediem preparatul cu posta romana sau un curier rapid. 30 de capsule costa acum 200 lei . La inceput se dau cate doua capsule pe zi iar dupa ce poate merge singur cate una pe zi.
Detalii puteti gasi la www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm sau 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu