marți, 7 august 2018

Am un catel de 13 ani care a paralizat complet acum doua saptamani.

Buna ziua,

Am un catel de 13 ani care a paralizat complet acum doua saptamani. Medicul veterinar i- facut injectii antiinflamatoare si vitamine din grupa B 7sapte zile,dar nici un rezultat. Are o spondiloza mai veche si nu stiu ce a facut catelul pentru ca era afara in curte cand s-a intamplat. Acum ii fac masaj ,incerc sa o mai pun pe picioare dar nimic. Picioare din spate le mai simte,dar alea di fata nu cred. I-a fost facut si radiografie in concluzie is s-a dislocat vertebra coloanei cred ca nr. 6-7. Pofta de mancare are,treburile isi face in scutece,dar se vede pe el ca este stresat,s-ar ridica. Este vorba de un caniche de talie mijlocie si are in jur de 7 kg.
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat ce pot sa fac.
Multumesc mult.

Cu stima,

Buna ziua
Eu mi-am salvat catelul paralizat cu Polenoplasmin

detalii despre acest preparat puteti gasi la www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm

daca doriti sa-l cumprati de la noi ma puteti contacta la 0744827881
cu stima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu