joi, 20 septembrie 2018

i-a paralizat si catelusa de companie,


Domnule Giurgiu,

Din intamplare am dat de siteul cu produsul dvs. Polenoplasmin.
Am o prietena, profesoara, in mare suferinta, dupa un accident de masina( lovita pe trecere de pietoni) cu fractura la picioare-in aceeasi perioada i-a paralizat si catelusa de companie, o batranica, se pare din cauza unu AVC.

Ce credeti, o fi eficient si in cazul acestei cateluse?
O prietena comuna se duce de vreo doua luni, din compasiune, sa aibe grija si de ea si de catelusa- of!
e foarte greu si pentru ea.................

Ce sa facem?


Buna ziua,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la 
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm 
este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant.

Eu nu sunt medic veterinar sa stiu ce are catelul si daca se poate vindeca

cu stima

Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu