joi, 8 februarie 2018

Preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul

BUNA ziua

Cautind pe net am dat despre postarea dv referitoare la catel. La mine catelul a avut 3 crize de contracturi. Prima acum 2 ani si 2 acum la distanta de 1 luna una de alta asa ca m am agitat. Am fost si la neurolog cu el. Edte un bichon de 5.8 ani. Tratamentul neurologic l a blegit de tot. Nu mai era sigur nici pe picioarele din fata.... ada ca dupa radiografie la coloana am decis sa intrerup tratam. O zi a fost mai bine una mai rau .... si dr e in concediu .... nu stiu ce sa fac. Va rog dati mi un sfat ...


Buna ziua,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant.

cu stima

Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu