sâmbătă, 17 noiembrie 2018

Catelusa cu probleme la picioare nu a raspus la polenoplasmin



Buna dimineata,

Va deranjez si eu cu o problema in legatura cu catelusa mea metis cocker pe nume Miva. Acum 3 zile in jur de ora 5 p.m. se juca, alerga si era totul in regula. La ora 23 catelusa abia se ridica de jos dar cu multa vointa totusi mergea, problema fiind picioarele din spate. Situatia a degenerat in aceste 3 zile de la o oarecare dificultate in echilibru pana la faptul ca acum se taraste si se ajuta doar de picioarele din fata pentru a se deplasa. Bani de medic veterinar nu am, sunt somer din  15 martie iar ea este singura mea alinare, singura fiinta care ma ajuta sa trec peste depresia de care sufar. Mentionez ca scumpetea de ea mananca si se bucura, da din codita, ar fugari si pisicile daca ar mai putea...totul e ca inainte doar ca nu poate merge iar uneori se demoralizeaza si nu mai are chef de a se misca deloc, mai apoi daca e ademenita cu ceva ii revine vointa. Respectuos va intreb cum as putea intra in posesia suplimentelor dvs din plante, poate mai are vreo sansa saracuta, desi e batranica, o am eu de 10 ani aprox. Si cat o mai fi stat pe strada de unde am luat-o. Multumesc anticipat si astept un mesaj de la dvs. Doamne ajuta si sanatate.
Buna ziua
Detalii despre remediul Polenoplasmin cu care mi-am vindecat eu câinele găsiți la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Sâ, 27 oct. 2018, 03:26 Iulian-Sorinresti in zona magazinului Obor , intersectia sos colentina cu mihai bravu.
Ne putem intalni in fata intrarii in magazinul Obor.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
0744827881

Afișează textul citat
Buna ziua,

Mai am 3 pastile si am terminat tot, nici macar o tentativa sau vreun semn de imbunatatire, ba mai nou a inceput sa si urineze necontrolat. Se pare ca la noi nu a functionat remediul dvs. naturist...

O zi buna.
Afișează textul citat


Buna ziua Domnule Giurgiu,

Vad ca acum nu mai sunteti atat de prompt in raspunsuri, ba chiar ma si ignorati. Ce se intampla? Nu mai sunt un potential client care sa va ofere beneficii banesti? Ei bine aflati ca o sa va fac o reclama, de o sa va ajute. Si o sa ii mai ajute si pe alti oameni sa nu mai cheltuie bani aiurea pe buruieni si sa mearga la veterinar. Lucru pe care eu, ca un prost ce sunt nu l-am facut la timp. Multumim pentru modul in care va tratati clientii ce se ingramadesc sa va cumpere ierburile. Bani aruncati in buzunarul dvs, de oameni naivi. (Ia sa vedem, mailul asta il postati pe blog?)
Sanatate va doresc!
Afișează textul citat


Buna ziua
Am primit si mesajul anterior si am vazut ca organismul cîinelui nu a răspuns la Polenoplasmin.
in mod normal , pentru astfel de situatii exista Garanția Deniplant  care este tipărită pe prospect si care spune ca dupa 20 de doze consumate daca nu sunteți multumit, aveti posibilitatea sa ne contactați si sa primiti banii inapoi 100%. Lucru pe care nu l-ati facut.
Pentru a va dovedi ca nu banii sunt o problema pentru noi, in cursul zilei de luni intre orele 13 -14 eu ajung in Bucuresti in zona piata Kogălniceanu.
Puteti veni atunci cu chitanța si capsulele rămase si va restituim banii .
Cum ati precizat in ultimul mesaj, cu acceptul dumneavoastra , corespondenta aceasta va fi publicată pe blocul Polenoplasmin.
Cu stima

Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu