luni, 5 noiembrie 2018

cainele are voita si se vad mici imbunatatiri,


Buna,
va rog sa-mi spunti daca dupa cele 30 de pastile de POLENOPLASMIN pe care l-am administrat la caine pot sa mai continuu cu alta tura.
Cainele nu se ridica, dar se tareste si are vointa ( asa vreau eu sa cred), cred ca afectiunea este mai grava. Dumneavoastra ce sfat imi dati?
va multumesc


Afișează textul citat
Buna ziua
daca organismul a răspuns la tratament se poate continua mai multe luni pana la vindecarea completa.
Important este sa fi vazut schimbări benefice fata de cum era la inceput.

Au fost căței care s-au vindecat mai încet.
Afișează textul citat

Buna ziua,
am atasat op de 200 lei
va rog sa-mi trimiteti pachetul la adresa :
Post Restant la Oficiul Postal nr 13 Cluj-Napoca, Piaţa Mărăşti, nr. 3, bl. 12, Cluj-Napoca 400870  
de unde il voi ridica

cainele are voita si se vad mici imbunatatiri, se tareste pana afara pentru el, dar inapoi il aducem cu patura,  dar cainele slabeste fizic si nu stiu ce sa fac, imi dati un sfat va rog?

va multumesc


o zi binecuvantata!


Afișează textul citat
Buna ziua
astazi a plecat pachetul de la noi la adresa data
Cu stima 
Gheorghe giurgiu
Afișează textul citat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu