luni, 3 septembrie 2018

preparat natural pentru afectiuni neurologice, si anume "POLENOPLASMIN


Buna ziua,

Am citit despre realizarea de catre dvs. a unui preparat natural pentru afectiuni neurologice, si anume "POLENOPLASMIN" si as vrea sa comand un flacon. Voi face plata in contul bancar urmator (asa cum l-am gasit indicat de dvs. Cont: RO52BREL090036136RO11001  Banca : Libra Internet Bank Beneficiar : Giurgiu Gheorghe

Va rog sa-mi transmiteti daca e corect "cont-banca-beneficiar" si daca aveti produsul in stoc.
As vrea sa-l folosesc pentru o catelusa (metis) pe care am luat-o de pe strada, probabil lovita de o masina. S-a intamplat in octombrie 2017 cand, dupa evaluarea medicului veterinar catelusa avea aprox. 4 luni, acum are un an si doua luni. A fost operata pe coloana si piciorul drept, posterior. Nu s-a putut interveni si la bazin. Dupa operatie nu a putut sa mearga, s-a instalat o paralizie pe care am invins-o cu recuperare fizioterapeutica specifica pentru animale. In decembrie, dupa 11 sedinte s-a putut tine pe picioare si a inceput sa mearga destul de greu. Am crezut ca-si va reface masa musculara cu timpul, deoarece ies cu ea la plimbare de doua ori pe zi, cate o ora si chiar mai mult. Totusi nu s-a refacut, nu si-a imbunatatit mersul, i s-au deformat si picioarele la tendon, la incheietura, iar doctorul spune ca are leziuni pe maduva spinarii, ceea ce nu-i permite o dezvoltare normala. Are simturile slabite pe picioare si coada, are si probleme ale vezicii urinare. In rest nu sunt probleme, mananca, nu are diaree, este f. energica, merge si chiar alearga, dar defectuos. As vrea sa incerc produsul dvs. si sa-mi spuneti cum sa-l administrez, cate capsule pe zi pentru inceput.
Atasez scrisoarea medicala.
Va multumesc,


Buna ziua
Daca doriti sa cumpărați Polenoplasmin , cum ati citit pe site, ne puteti trimite banii in contul respectiv si când ii primim va trimitem preparatul cu posta romana.
Avem pe stoc acest remediu.
După trimiterea banilor 200 lei pt. 30 capsule., sa ne trimiteti adresa.

Nefiind paralizat ii puteti da cate o capsulă pe zi .

Cu stima 
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu