miercuri, 26 septembrie 2018

Bichon de 5 ani care a paralizat cu picioarele din fata

Istoricul si evolutia bolii sub tratamentul naturist

    Duminica 01.12.13 a inceput usor sa nu se mai miste. A inceput cu plansete, de durere pana nu a mai putut sa se tina pe picioare.

    I-am facut radiografie si medicul a spus ca are mai multe afectiuni la coloana, paralizia lui este pe fata, labutele din fata nu si le mai poate misca deloc.

     Pe 02.12.13 am chemat un alt medic si i-a facut o injectie cu predinson urmand sa il chem a doua zi

      I-am administrat incepand de luni seara preparatul naturist de trei ori pe zi. Marti nu s-a vazut nimic, nici o reactie, ci numai a plans toata ziua. Miercuri dimineata a inceput sa se tarasca la usa sa-l scot afara si dupa ce a facut pisu am vazut ca ar vrea sa se ridice. L-am ajutat sa se ridice insa nu a reusit sa stea singur. Joi dimineata ne-a trezit dand cu labutele in usa semn ca dorea sa iasa afara . Spre bucuria noastra a tuturor catelul statea singur in picioare agitandu-se .L-am dus afara la pisu in brate si lam lasat singur aproape un sfert de ora.

       I-am mai dat inca 6 zile cate doua doze pe zi , apoi nu i-am mai dat deloc pentru ca nu a mai fost cazul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu