vineri, 9 martie 2018

Ciobanesc german care nu se mai poate ridica in picioare

Buna seara!

Am gasit aceasta postare http://www.e-pets.ro/articole/mi-am-salvat-singur-catelul-de-la-moarte in urma unor cautari disperate pe internet.

Rex al meu pana astazi a fost un caine foarte energic, alerga prin curte, latra, nu dadea nici un semn cum ca ar avea vreo problema de sanatate.

Astazi, de dimineata, in timp ce ma uitam la el mergand prin curte, l-am vazut cum deodata se dezechilibreaza pe picioarele din fata dar si din spate la un moment dat picand intr-o parte. Acum refuza sa manance, nu a mai defecat de dimineata, nu mai poate sa se ridice din pozitia culcat si tot ce accepta sa faca e sa bea apa si lapte.

Am chemat un medic veterinar la domiciliu si ni s-a spus ca ar fi un accident vascular si i-a facut 4 injectii (dintre care una fiind cu cortizon). De cand i s-au facut aceste injectii nu s-a mai ridicat deloc de jos. Nu stiu cat de mult se aseamana cazul meu cu cel al dumneavoastra insa va contactez intrucat refuz ideea de a-mi lasa cainele sa moara asa!

Va rog frumos daca se poate sa imi spuneti si mie intr-un mail care sunt ingredientele acestui preparat si cum ar trebui sa procedez in cazul in care este nevoie de acesta!

Va multumesc!


Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
sau cautand pe google  polenoplasmin

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu