joi, 22 martie 2018

Catea metis paralizata


Stimata doamna,
Am adoptat o catea metis si a trebuit sa i se amputeze piciorul stang din fata .
Se pare ca a fost lovita si a paralizat. Nu il putea controla.
A crescut si se misca greu pe picioarele din spate. Uneori este bine.
Este foarte vesela foarte afectuoasa si vrem sa o mentinem asa cum este.
Are 1,5 ani. Sta intr-un padoc mare ( 2,5m pe 5,0 m).
Îi dam drumul in curte si ne jucam cu ea.
Va rog sa imi transmiteti reteta adoptata de dvs.
Cu stima,

Buna ziua,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant

Cu stima Gheorghe Giurgiu

Va multumesc!
Studiez si voi lua decizia care se impune.
Cu stima !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu