miercuri, 5 decembrie 2018

Rex si-a revenit complet desi a fost paralizat


Buna ziua
Cum am promis am pus la Fan curier un pachet cu tratament pentru Rex
Pachetul are nr 37406613 si au spus ca il vor livra maine

Veti gasi mai multe pliculete de plastic in care se gaseste o pulbere maro
In primele 2 zile ii veti da de 3 trei ori pe zi , apoi de cate 2 ori pe zi.
Eu i-am pus acea pulbere intr-o lingurita de smantana si i-o puneam pe labuta iar el se lingea

Puteti sa o puneti in orice mancare ii place lui

Daca mai aveti nelamuriri ma puteti suna sau pe email

Sa ma tineti la curent cu evolutia

Cu stima

Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Buna ziua,
Va multumesc din suflet pentru bunatatea si gestul dumneavoastra minunat.
Cu siguranta o sa va scriu; sa vedem cum evolueaza sub tratament.
O zi superba

Buna ziua

Ati primit pachetul
I-ati dat tratamentul
Cum merge

Cu stima

Buna ziua, imi cer scuze ca nu am raspuns dar am fost plecata la tara.
Rexy si-a revenit aproape complet inca de vineri si doream sa va cer sfatul- sa-i mai dau medicamentul in continuiare eventual preventiv sau mai bine nu.....?

Inca o data multumiri si toata admiratia pentru gestul dumneavoastra.

O zi superba

Buna seara
Ma bucur sa aud vesti bune.
Daca si-a revenit complet, e ok, puteti sa nu il mai dati.
Pastrati-l si daca mai are vre-o data aceasta problema il puteti da atunci.

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu