vineri, 8 iunie 2018

Catel paralizat


Buna ziua, domnule Doctor
Mă numesc Rodica Ionescu si am o cățea care de ceva timp, deși nu are picioarele din spate paralizate, nu se mai poate ridica pe ele.

Inițial am mers cu ea la medicul veterinar la care mă duc de obicei. După 4 zile de tratament nu am observat nicio îmbunătățire așa că am hotărât să mă duc cu ea la facultatea de medicina veterinara.
I s-a făcut tratament când m-am dus cu ea, după care mi s-a prescris o rețetă cu tratament pe care să i-l fac acasă. Timp de 10 zile am fost cu ea sa îi facă laserterapie, plus tratamentul făcut acasă: ONSIOR (cu pansament pt stomac); alflutop injectabil, milgamma N.

Am terminat și acest tratament din păcate nicio schimbare. Am început să studiez pe net și am dat de produsul dvs. și de minunile făcute de acesta.

Vă transmit și formularul solicitat cu date despre cățel

Nume - ...........
Rasa - Comunitar
Varsta - aprox. 13 ani
Greutatea - 26 kg
Tinut in curte sau la bloc – în casă
Daca are fisa medicala cu vaccinuri la zi – carnet de sănătate
Istoric boli anterioare – nu se cunosc (luată de pe stradă în 2013)
Diagnostic actual pus de un medic veterinar – a se vedea radiografiile în atașament
Cand s-a declansat boala prezenta, brusc sau treptat – brusc, a iesit singură afară dimineața și după-amiaza am observat că se târăște
Tratamente urmate pt acesta – ONSIOR (cu pansament pt stomac); alflutop injectabil, milgamma N

Simptome actuale(paralizie completa sau partiala, mers deplasat, etc) – nu se poate ridica pe picioarele din spate
Daca are puncte dureroase sau sensibile de-a lungul coloanei vertebrale. – de-a lungul coloanei nu, ci la piciorul stâng
Daca mananca - da
Daca are diaree - nu
Daca are febra - nu
Daca raspunde la stimuli, intepaturi, mangaieri - da
evolutia bolii sub tratamentul naturist
Cand a inceput tratamentul naturist
Cate doze pe zi
Cand a facut prima miscare a membrelor paralizate (dupa cate doze) – mișcă picioarele
Cand s-a ridicat in picioare – momentan nu se ridică
Daca are jena la mers
Cand si-a revenit complet

Acum vreau să vă adresez rugămintea de a mă ajuta cu acest cățel, pentru că am văzut pe net că mai oferiți și gratuit aceste pastile.

Vreau să vă menționez că dețin 41 de căței adoptați de pe stradă, nu am asociație, nu cerșesc pe Facebook bani pentru acești câini. Mă duc la muncă și întrețin acești căței cu o prietenă care este pensionară. (https://www.facebook.com/HOMESWEETHOMEDogSweetDog/)

Am vrut să atașez la acest email un filmuleț cu ea, din păcate are capacitatea prea mare. Voi transmite filmarea prin mesageria privată de la pagina dvs. DENIPLANT regăsită pe Facebook

Cu stimă
I.....

Imi cer scuze din pacate nu il pot atasa nici la mesageria FB.. il voi incarca pe FB si va transmit linkul . merci pentru intelegere

To: 'giurgiu@deniplant.ro'; 'deniplant@gmail.com'
Subject: Catel paralizat

Afișează textul citat
Buna ziua

In primul rand eu nu sunt doctor.
Eu sunt producatorul Remediilor naturale Deniplant
Polenoplasmin este un preparat natural care s-a dovedit a fi eficient in paralizia cainilor.
Detalii despre acest preparat puteti gasi la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm
In acest moment nu mai avem fonduri pentru gratuitati.

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu